Serwis komputerowy - KOZACOM Pogotowie Komputerowe

Przejdź do treści

Menu główne:

Serwis komputerowy


Pogotowie Komputerowe

Oferujemy pogotowie komputerowe z dojazdem do klienta na terenie Lublinica i okolic.
Codziennie w godzinach 15:00 - 20:00 soboty 10:00-13:00 jesteśmy do Państwa dyspozycji
pod numerem telefonu: 888 101 080 - przez 6 dni w tygodniu.
Pomożemy Państwu rozwiązać takie problemy jak:
- oczyszczenie komputera z wirusów i trojanów,
- instalacja systemu Windows bez utraty danych,
- konfiguracja sieci czy też odzyskiwanie danych.

Jak zamówić serwis do domu ?
1. Zgłoś usterkę - telefon do serwisu: 888 101 080 lub 34 343 57 75.
2. Wybierzemy dogodną dla Państwa godzinę by wykonać usługę.
3. Wizyta u Państwa w domu lub firmie i realizacja usługi.

Zapewniamy przyjazną atmosferę oraz solidność wykonywanych przez nas usług.
Realizacja usługi odbywa się zawsze w domu lub siedzibe klienta, najczęściej w dniu złożenia zamówienia.

Serwisowanie z podpisaniem umowy serwisowej

Aby zapewnić maksymalną efektywność naszych działań istnieje możliwość podpisania umowy o stałej współpracy. Żaden sprzęt nie jest w stu procentach niezawodny, a możliwość wystąpienia problemów zwiększa się z czasem użytkowania. Dlatego oferujemy stałą opiekę nad Państwa komputerami, która zapewni możliwie bezawaryjną pracę komputera. Nasz serwisant nie tylko pomoże w rozwiązaniu każdego problemu, ale także dołoży wszelkich starań, aby tym problemom zapobiec.

Dane niezbędne dla określenia warunków umowy:
*
Ilość komputerów stacjonarnych, notebooków i serwerów wraz z informacją o systemach operacyjnych zainstalowanych na tych komputerach (lub planowanych do instalacji)
*
Podstawowe parametry używanego sprzętu komputerowego (procesor, pamięć, dysk twardy)
*
Istniejące rozwiązania antywirusowe (producent, wersja oprogramowania)
*
Istniejące rozwiązania archiwizacji danych (sposób wykonywania kopii zapasowych)
*
Sposób podłączenia firmy do Internetu (rodzaj łącza, przepustowość)

Umowa stałego serwisowania sprzętu obejmuje:
*
Bezpłatne świadczenie usług, zgodnie z zawartą umową
*
Konserwację i przegląd sprzętu - raz na 4 miesiące (konserwacja obejmuje: czyszczenie wewnętrzne komputera, sprawdzenie podłączeń, kontrolę ustawień BIOS'u i systemu operacyjnego, kontrolę antywirusową),
*
Prowadzenie książki serwisowej z adnotacjami o wszystkich modernizacjach i naprawach, książka przechowywana w siedzibie klienta.
*
Nieodpłatny transport uszkodzonego sprzętu zakupionego w naszej firmie do serwisu
*
Przegląd istniejącego sprzętu i oprogramowania oraz poinformowanie o ewentualnych brakach sprzętowych i koniecznych modyfikacjach, pomoc i konsultacje w projektowaniu planów rozwoju systemu informatycznego Państwa firmy, (nie obejmuje audytu).

Zapewniamy szybkość działania - po zgłoszeniu usterki nasz pracownik może przyjechać do Państwa w czasie określonym umową. W ramach umowy serwisowej opiekujący się Państwa firmą pracownik udziela dodatkowo wszelkich porad telefonicznych. Korzystanie z gorącej linii ma istotne znaczenie w przypadku wystąpienia drobnych problemów technicznych, dotyczących samego użytkowania komputerów lub ich oprogramowania.


Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego